Przejdź do treści
Dostosuj preferencje zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci sprawnie poruszać się po witrynie i wykonywać określone funkcje. Szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie znajdziesz poniżej w każdej kategorii zgody.

Pliki cookie, które są sklasyfikowane jako „Niezbędne”, są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

TBS Warszawa Północ Sp. z o.o. | ul. Gen. T. Pełczyńskiego 30

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

e-BOK

Aplikację uruchamia się wpisując adres: https://ebok.tbspolnoc.pl  w przeglądarce internetowej. Odnośnik do strony internetowej znajduje się także na stronie internetowej TBS:  https://ebok.tbspolnoc.pl  (menu główne „Strefa Mieszkańca” pozycja „eBOK”). Dane dostępowe można uzyskać w siedzibie spółki w Dziale Finansowym. Uwierzytelnienie dostępu do konta eBOK odbywa się poprzez wprowadzenie identyfikatora będącego jego sześciocyfrowym „symbolem klienta”, oraz hasła. Każdy użytkownik po pierwszym zalogowaniu się do serwisu, proszony jest o zmianę hasła startowego, wygenerowanego przez pracownika Działu Finansowego TBS.  Hasło musi być kombinacją min. 8 znaków, zawierających przynajmniej jeden znak specjalny, jedną cyfrę, jedną małą literę oraz jedną wielką literę. Po zalogowaniu do eBOK otrzymujemy dostęp do strony głównej aplikacji z następującymi funkcjami :

  • Moje dane
  • Saldo
  • Finanse
  • Wiadomości
  • Kontakt

Moje Dane – Ekran główny po zalogowaniu. Udostępnia następujące dane:

  • Moje dane – z imieniem i nazwiskiem zalogowanego użytkownika, menu zmiany hasła i polecenie wylogowania się, oraz bieżące saldo rozliczeniowe.
  • Moje miejsca – lista lokali powiązanych z użytkownikiem eBOK ( lokale mieszkalne, parkingi, lokale użytkowe, komórki ). Kliknięcie w lupkę rozwija informację o aktualnych parametrach naliczeń dla danego lokalu (nazwa parametru, jednostka, wartość parametru i nazwę lokalu).
  • Moje ostatnie logowania – wyświetla historię logowań do aBOK z danymi takimi jak datę logowania, identyfikator użytkownika, adres IP komputera z którego dokonano wejścia do aplikacji.

Saldo – Zakładka prezentuje bieżące saldo i odsetki. (Jeśli na lokalu występują zaległości, ikona z wykrzyknikiem przy danym parametrze podświetlona jest na czerwono).

  • Bieżące saldo ogółem – prezentuje łączne saldo użytkownika z odsetkami.
  • Saldo według rodzajów – domyślnie prezentowane saldo naliczeń bieżących.
  • Saldo według miejsc – bieżące salda w podziale na lokale powiązane z użytkownikiem.

Finanse – w zakładce prezentowane są rachunki (faktury, korekty oraz pozostałe obciążenia) oraz płatności (wpłaty oraz inne uznania). Domyślnie wyświetlane są wszystkie dokumenty. Jeśli użytkownik posiada więcej niż jeden punt, w zakładce „miejsce” można zawęzić zakres prezentowanych danych do pojedynczego lokalu powiązanego z najemcą. Lista rachunków i płatności pokazuje rozrachunki użytkownika z widocznymi kolumnami :

  • Pokaż (lupka) – pokazuje szczegóły rozrachunku dostępne dla faktur i korekt, pozycje, składniki wybranego rachunku wraz z jego graficzną prezentacją.
  • Data – data wystawienia dokumentu.
  • Dokument – rodzaj dokumentu (faktura, korekta, nota, zapłata), nadany numer dokumentu oraz termin płatności w przypadku dokumentu obciążeniowego.
  • Obciążenie – wartość w złotych prezentująca kwotę naliczeń do zapłaty.
  • Uznanie – wartość w złotych prezentująca kwotę wpłat użytkownika.
  • Saldo narastająco – bieżące saldo dla danego okresu.
  • Odsetki – wartość w złotych prezentująca odsetki naliczone dla dokumentów.
  • Pobierz – obraz dokumentu w pliku PDF, możliwy do pobrania i otwarcia w przeglądarce lub komputerze z zainstalowanym programem Adobe Reader lub podobnym.

Wyświetlane dokumenty są sumowane w miesięcznych okresach dla obciążenia, uznania, salda i odsetek.

Wiadomości – zakładka prezentuje ogłoszenia i komunikaty rozsyłane za pomocą aplikacji przez administratora lub osobę do tego upoważnioną.

Kontakt – w zakładce zawarte są informacje z danymi TBS takimi jak : nazwa, adres, NIP, regon, adres e-mail, numery telefonów, adres strony internetowej.

W przypadku zapomnienia lub zaginięcia hasła, użytkownik może przesłać prośbę o wygenerowanie nowego hasła. Dane dostępowe przesyłane są listem poleconym lub przekazywane w siedzibie TBS przez pracowników Działu Finansowego. Aktywacja nowego hasła odbywa się czasie najbliższej sesji synchronizacji danych.